Dombházam

59 Zöldséges, újabb sövény :)

2016. április 01. 20:46 - Dombházam

2015 augusztusában Péter elkészítette a garázs tetején a plusz kerítést (a kutya miatt, hogy ha az utcáról valaki meglátja a garázs tetején, ne kapjon szívrohamot ;) ).

tn_dscf8794.jpg

Majd szeptemberben a garázs tetején körben oldalt, ahol visszaszedtük a földet, kulékavics-töltést készítettünk vízelvezetés miatt.

tn_dscf8793.jpg

A zöldséges ilyen volt augusztusban.

2015 augusztus 17.tn_2015_0817f.JPG

Szeptember a zöldségest beborította a hajnalka :)

2015 szeptember 18.tn_2015_0918d.JPG

A fűszerpaprika termésünket a nappaliban szárítottam :)

2015 október 22.tn_2015_1022a.JPG

És sikerült az egyik zöldségkísérletem is, lett saját földimogyorónk.

2015 október 24.2015_1024a.jpg

Péter még nyáron készített nekem szélezetlen akácdeszkából szerszámtartót a melléképület külső falára. A tartók rajta falfűtéscsövekhez való beszorítók ;)

tn_dscf8783.jpg

Novemberben – mivel még jó idő volt – újabb kertészeti projektbe kezdtem. Eddig az öntözés elég sok időt vett el, slag ide csatlakoztat, majd oda, kézi öntözés… Ezért kitaláltuk, hogy öntözőrendszert tervezünk és telepítünk. Ehhez október végén megvettük a gerincvezetéknek való 40-es KPE csövet. Ezt végig letelepítettem még novemberben hosszában mindkét oldalon a kerítésünktől 80 cm-re.  Erről sajnos nincs fotó… a földben van ;).

Mivel sokáig jó idő volt, ezért folytattam a déli oldali kerítésnél a sövénytelepítést. Először – mint máshol is – a kerítés mellé közvetlenül műanyag ágyásszegélyt telepítettem bele a földbe, hogy a szomszéd gazának a gyökerei ne jöjjenek át. A gyepet egy részen feltörtem és érdekes hullámvonalat alakítottam ki. Ezután betrágyáztam. Majd jöttek a cserjék helyének megtervezése.  Ezután a hullámvonalat (a gyep szélét) téglakővel kiraktam, hogy majd ezen tolva könnyebb legyen a fűnyírás, illetve így elválasztódik a sövény a gyeptől. És persze ideiglenes kerítést is kellett készítenem Otis miatt.

2015 november 6.tn_2015_1106k.JPG

tn_2015_1106l.JPG

tn_2015_1106p.JPG

Majd jöttek decemberben a cserjék. Jó idő volt egész decemberben, simán lehetett kertészkedni :)

tahi_szamla_2015.JPG

Novemberi  napközbeni látvány a teraszunkról.

2015 november 6.tn_2015_1106h.JPG

 

Az időszak pénzügyi összesítése:
2015 augusztus 1.  és 2015 december 14. között összesen  247.000,-ft

(2 kerti kesztyű, 3 tábla kerítés garázs tetejére, csavarok, Einhell körfűrész, csavar, véső, hangyairtó, 5m3 kulékvavics (garázs tetejére, kerítés mellé, melléképületre)+fuvarja, hagymások, tulipánok, nárciszok, krókuszok, radiós ajtócsengő, 4 db 10m-es ABS műanyag ágyásszegély, csomagolás, postázás, borravaló, 131 m 40esKPEcső, könyökök, hidak, golyóscsapok, egyebek kerti locsolórendszerhez, csavarhúzókészlet, 1golyóscsap mofém, szűkítő, teflonszalag, 2m 32-es kpe, tömítések, toldő kerti locsolórendszerhez, cserjék, házi vízmű sárga, 3-as elosztó, szilikon szennyvíztisztítóhoz)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dombhazam.blog.hu/api/trackback/id/tr798553256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása