Dombházam

49 Sziklakertiek, sövény, ágytakaró

2016. március 22. 20:30 - Dombházam

A déli kerítésnél egy részen ezeket a növényeket telepítettem a sövénybe. Nálam vegyes a sövény, mindenből egy-egy cserje ;)

tahi_szamla.JPG

Így néztek ki betelepítés után… nem sok látszik belőlük ;)

2013 október 22.tn_2013_1022c.JPG

Az első és a hátsó teraszos földlefutásra beültetett növények jegyzéke. Itt azért már nem mindenből egyet-egyet ültettem ;)

hegede.JPG

Így nézett ki a hátsó „terasz” beültetés után nem sokkal. Fehér mészkő kavicsból vezet fel az út.

Kiinduló állapot még 2011 nyarán

tn_2011_08190079.jpg

És  2013 őszén :)

2013 október 19.tn_2013_1019b.JPG

tn_2013_1019n.JPG

 

Sokféle sziklakertit ültettem be. Nem mindegyik maradt meg a mai napig, van amelyik nem bírta, de van amelyik nagyon jól érzi magát, és sok helyen megjelent – még ahova nem is ültettem :)

Az első „teraszos”, beültetés után egy hónappal.

2013 október 19.tn_2013_1022q.JPG

tn_2013_1019ba.JPG

 

Akkoriban a gyümölcsösünk így nézett ki (a tetőről ;) )

2013 október 28.tn_2013_1028dd.JPG

 

A kamra mindenhol bepolcozva.

2013 október 28.tn_2013_1028h.JPG

Újabb Blanka alkotás, októberi süni, a tüskéi egy régi, leselejtezett hajkeféből, a teste nemezgyapjú :)

2013 október 28.tn_2013_1028ds.JPG

 

Ezen a télen ismét varrtam :)
Volt két tiszta pamut kötött pulcsim (barna, fehér) a 90-es évekből. Nagyon szerettem őket, de aztán kinyúltak. De egyik szanálásnál sem volt szívem megválni tőlük, tudtam, hogy valami még lesz belőlük. És akkoriban rátaláltam, hogy mi…. Pulcsikból puha pléd a kanapéra… Volt a férjemnek is egy őrizgetett, nem hordott kék pamut pulcsija szintén a 90-es évekből… Már csak még egy kellett hozzá… Ez pedig a bézs, anyukám gyapjú blézere a 60-as évekből… Hogy még egy kicsit csavarjak rajta… A cérna, amivel összevarrtam, a déditől van, a nemtudomhanyas évekből… Tehát – mint az esküvőn -: van benne valami kék, valami régi, valami kölcsönkapott,…… valami új is kellett…. A szélét kézzel öltöttem egy most vett drapp fonallal….És mind természetes anyag, pamut és gyapjú… szinte ingyen… Így találkozott néhány év egy takarón :)

tn_2014_0122a.JPG

tn_2014_0127g.JPG

tn_2014_0122h.JPG

 

Ezen a télen a még előző télen Péter által készített madáretetőt kissé módosítanunk kellett, diszkriminálva néhány madarat, pl. a verebeket, akik csak szétdobálták a magokat :). Rákerült egy toldás, hogy rárepülni ne lehessen, csak „berepülni”. (Amúgy 0 ft-os költségű s.k. etető: a hátlap, allap maradék osb, a magtartó műanyag palack, ahova a magok esnek műanyag cd-tok alja, a toldás szintén műanyag palack)

2014 február 3.tn_2014_0203c.JPG

 

És a végére egy fotó a dolgozószobáról, itt már bekerültek a középső elembe a kihúzható polcok, amiken a nyomtatót, scannert használhatjuk.

2014 február 3.tn_2014_0203w.JPG

 

Januárban megrajzoltam és megrendeltem az asztalosoktól az előszobába való szekrényt. Szeretem volna már megint festeni ;)

 

Az időszak pénzügyi összesítése:
2013 október 23. és 2014 február 13. között összesen  141.000,-ft

(2db-os fémkosár fürdőszekrénybe, előleg előszobaszekrényre, Tork mini hulladékgyűjtő 5 l-es fürdőbe)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dombhazam.blog.hu/api/trackback/id/tr838518014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása