Dombházam

43 Bútorok és bútorok ;)

2016. március 16. 21:10 - Dombházam

2011/2012 tele főleg benti „bútorozással” telt :)

Blanka szobáját csinosítottam tovább. Elterveztem, hogy varrok neki ágytakarót patchwork technikával. Még sosem próbáltam, itt volt az ideje ;)…kezdésnek nem is rossz ágytakaróval kezdeni :D. Az anyagokat meg is vettem hozzá. Csak természetes anyagból terveztem, ezért kizárólag pamut anyagot vásároltam, és a belevaló flízt is addig kerestem, míg pamutot nem találtam… nem volt egyszerű, mert mindenhol csak műszálas flízt árulnak….de sikerült :) . … De csak vagy két év múlva csináltam meg ;)…. valahogy mindig volt más dolog… pl. sok bútorfestés ;)

Viszont novemberben vettünk neki lámpát a pink színvilágot erősítve az íróasztalához... (és látszik már, hogy az ablaka fölé neki is lett hajlítva szőlővesszőből karnis :) )

tn_2011_12250021.jpg

és az ágyához

tn_2011_12250023.jpg

és kapott a széke alá is egy lila kis szőnyeget

tn_2011_12250034.jpg

Illetve elkészült és le is festettem a fali könyvespolca.

tn_2011_12250025.jpg

tn_2011_12250028.jpg

tn_2011_12250032.jpg

 

És készen lett az asztali kis fiókos tárolója is (egyelőre még fogantyúk nélkül)

tn_2011_12250030.jpg

 

A kettes szobához is elkészült két polc a két falrészlet közé. Ekkor jött az ötlet, hogy oda tervezzem a varrós sarkomat. A két polcra ikeás fiókos drótkosarak kerültek, az anyagok tárolására. Eddig mindig csak elővettem a varrógépemet, de vágytam egy fix sarokra :)… Úgyhogy gyorsan megterveztem, és meg is rendeltem az asztalosoktól ;).

Elkészült a mi íróasztalunkhoz is (persze ezt is lefestettem …. ezen a télen sok festés volt ;) ) a kis fiókos tárolószekrényke, szintén még fogantyúk nélkül.

tn_2011_12250036.jpg

 

És készen lett a fürdőszobába tervezett beépített szekrény is :)… ez is festve lett ;)

tn_2011_12250037.jpg

 

A varrós szekrényem is elkészült :)

Becsukva semmi különös ;)

tn_10.jpg

Kinyitva rejti a varrós kuckómat

tn_01.jpg

tn_02.jpg

 

A „mindig jó ha kéznél van” apróságoknak régi nadrágok zsebeiből varrtam egy kis tárolót.

tn_04.jpg

 

A fenti szekrényrészben tárolom az anyagokat

tn_06.jpg

 

Ha kész vagyok, csak összecsukom a széket és bepattintom alulra a szegélyt

tn_08.jpg

és rácsukom az ajtót :)

tn_09.jpg

 

Az időszak pénzügyi összesítése:
2011 november 1.  és 2012 február 28. között összesen  290.000,-ft

(3m 3féle pinkes anyag Blanka szobájához, 4m flíz ágytakarókhoz, 3m 3féle zöldes anyag hálószobához, Jansjö asztali lámpa hálóba, Snöig rózsaszín lámpa 2db Blanka ágyához, asztalához, Skoghall lila kisszőnyeg Blanka széke alá, Bosse bárszék konyhába, 2db Antonius váz, 8db Antonius drótkosár varrós anyagokhoz, befejező rész bútorokra (fürdőszoba szekrény, Blanka nagy polc, 2kis asztali szekrényke, 2polc kettesben, szúnyoghálókeret bejárati ajtóra), szennyestartó 3fakkos, fém, görgős Christian, Samsung Easy porszívó SC5251, 10m natúr zsinór hálófüggönyhöz, 10m natúr szalag hálófüggönyhöz, 2pink, 2zöld 100m-es cérna, előleg varrós szekrényre, 4-4-4m színes szalag Blanka függönymegkötőjéhez, befejező részlet szekrényre, Biopin időjárásálló lazúr (2,5 l gesztenye, 2,5 l világos tölgy), 3-3-3m színes szalag Blanka függönyelkötőjéhez, csiszolópapír, ecset, víztakarékos adagolók, zuhanyfej, Blanka ágytakarójához lila szalag, Blanka ágytakarójához, falvédőjéhez 3m pamut flíz, szállítási költség)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dombhazam.blog.hu/api/trackback/id/tr328488238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása